مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-13سياسي

 رشد 8 برابری اعطای نشان حلال در ایران


 سرپرست دفتر تخصصی امور بین الملل و حلال سازمان ملی استاندارد گفت: در یکسال ونیم گذشته رشد 800 درصدی در اعطاء نشان حلال در کشور حاصل شده است.

- ایسنا/البرز  سرپرست دفتر تخصصی امور بین الملل و حلال سازمان ملی استاندارد گفت: در یکسال ونیم گذشته رشد 800 درصدی در اعطاء نشان حلال در کشور حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدابراهیم ابراهیمی روز چهارشنبه 22 آذر در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری همایش حلال و نقش آن در توسعه تجارت بین الملل که با حضور نمایندگانی از دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار شد، در مورد تلاش های مسئولان این سازمان برای اعطای استاندارد حلال مطابق با فقه جعفری گفت: این تفکر که ما در کشوری اسلامی زندگی می کنیم که تمام مواد مصرفی در دسترس ما حلال است، موجب شده است که تلاشی برای توجه به رعایت استاندارد حلال در محصولات و تولیدات داخلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز در لیست 10 کشور برتر صادرکننده محصولات حلال دنیا هیچ کشور اسلامی حضور ندارد، افزود: از طرفی شش جایگاه نخست واردکنندگان این محصولات از آن کشورهای اسلامی است که بیشترین مصرف را دارند.

سرپرست دفتر تخصصی امور بین الملل و حلال سازمان ملی استاندارد عنوان کرد: گردش مالی تجارت حلال دنیا در سال گذشته میلادی بالغ بر 2800 میلیارد دلار بوده است که الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رشد 8 برابری اعطای نشان حلال در ایران

 رشد 8 برابری اعطای نشان حلال در ایران